هزینه لیپوماتیک

یکی از پرسش های شایعی که از دکتر خسرو دبیر زاده در رابطه با لیپوماتیک مطرح می شود ، هزینه لیپوماتیک است .  برای پاسخ به این سوال در مرحله اول باید متذکر شد  که لازم است تا بیمار   به طور کامل در هر مرکز و یا کلینیکی که قرار است لیپوماتیک را انجام دهد معاینه شود و حجم میزان چربی در منظقه مورد نظر  محاسبه شود ،قد و وزن بیمار  تعیین گردد تا در فرمول شاخص  بررسی توده بدنی قرار گیرد . همه این مجموعه  بررسی ها با هم می توانند هزینه لیپوماتیک را تخمین بزنند .

در نتیجه برای تعیین هزینه لیپوماتیک که  امری بسیار مهم است  مراجعه بیمار به پزشک  و بررسی های ویژه لازم است . ما در ادامه به بررسی عمل لیپوماتیک می پردازیم .

هزینه لیپوماتیک

میزان تحمل درد در لیپوماتیک

در هر حال باید این مورد ر ا در نظر داشته باشید که لیپوماتیک یک عمل جراحی است و  بعد از  آن درد و ناراحتی تا حدی وجود دارد ،خیلی از افراد اینگونه تصور می کنند که  لیپوماتیک یک عمل کاملا  بدون درد است و بعد از چند روز  فرد می تواند کار های روزانه خود را انجام دهند  ،در حالی که این تصوری کاملا اشتباه است . لیپوماتیک تا مراحلی حتی حدود  یک ماه هم در بعضی از افراد  با درد شدید و در برخی از افراد با درد های خفیف همراه  است  ،بنابراین باید یک محدوده یک ماه برای تحمل درد نظر گرفته شود . ضمنا انجام لیپوماتیک با  ناراحتی هایی همراه است . به طور مثال فرض کنید کشانی که شغل فرد  به گونه است که مجبورند زمان زیادی را پشت میز بنشینند ، خم شدن  برای این ها ممکن است  با درد و ناراحتی همراه باشد . اما  راه هایی وجود دارد تا بتوان این درد ها را کنترل کرد ، دکتر خسرو دبیر زاده جراح پلاستیک به بیمار خود توصیه هایی می دکنند که بتوانند با کمک آن ها  این درد ها را کنترل کرد .

دکتر خسرو دبیر زاده

فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی

شما می توانید جهت مشاوره و تعیین وقت با شماره های زیر حاصل فرمایید

تلفن مطب : ۲۲۰۵۸۳۰۲-۲۲۰۳۵۴۳۸-۰۲۱

عوارض دارو های  بیهوشی در عمل لیپوماتیک تا چه میزان است ؟

عمل لیپوماتیک همراه با دارو های بیهوشی انجام می شود و  بیهوشی ممکن است فرد را دچار عوارضی از جمله سرد درد  و تهوع  کند  . بنابراین بیمار باید این آگاهی را داشته باشد  که  تا زمانی که دارو های بیهوشی اثر خود  را از دست می دهند ، عوارضی وجود دارد  ،هر چند که این عوارض  کاملا گذار است و به صورت دائمی نخواهد بود.

مراقبت های بعد از عمل لیپوماتیک

بعد از عمل لیپوماتیک  افراد نیازمند برنامه های مراقبتی خاصی هستند ،در وحله اول استفاده از پانسمان های خاص ، گذاشتن لوله های ترشح  به منظور خروج ترشح و کنترل   وضعیت بیمار است  و لازم است تا در هفته اول بعد از  لیپوماتیک هفته ای دوبار   نزد پزشک ویزیت شود و بعد از آن هفته ای دوبار این کار انجام شود  تا وضعیت کنترلی روی بیمار  انجام شود ، تا بتوان سلامت بیمار را تصمین کنیم .

دکتر خسرو دبیر زاده جراح پلاستیک   قبل و بعد از لیپوماتیک با بیمار خود مشاوره ای انجام می دهد و یبمار خود را از این عمل و مزایا و  عوارض لیپوماتیک آگاه می سازند .

با تشکر مدیریت سایت دکتر دبیر زاده فوق تخصص جراحی پلاستیک

بدون نظر